A GT86 megjelenése óta minden autórajongó által imádott darab. Az AE86-os Corolla szellemi utódjaként látott napvilágot a Toyota és a Subaru közös gyermekeként. Gyárilag egy 4 hengeres 2.0 literes szívó boxermotor hajtja az autót, a maga 200 lovas teljesítményével, de a mai alanyunk, komoly átalakításokon esett át és kapott egy 4,1 literes VR38DETT motort a Nissan égisze alól.
A V6 erőforrást iker-turbós rendszer lélegezteti, így a teljesítményét 1000 lóerőre becsli a tuning műhely. Mivel az eredetileg boxermotorral tervezett autó motortere nem volt alkalmas, hogy azonnal befogadja a hatalmas V6-ost, ezért kénytelenek voltak ezt is módosításoknak alávetni, hogy faragjanak a magasságából.
Az VR38-as hajtásláncot megszabadították az első difitől (nem szükséges, hisz hátsókerék hajtású az autó), és száraz kartelessé alakították, így a végeredmény egy legalább 15 centivel alacsonyabb motor lett. A motorhoz egy 6 sebességes szekvenciális váltót csatoltak az igazán gyors váltások érdekében.
Amint elkészül a kocsi Time Attack versenyeken fogják használni. Kíváncsian várjuk az eredményeit!