car content

Fesd magad Porsche!

2019. július 01. - TMilán

1.jpg

Tavaly szeptemberben a jelentette be a Porsche, hogy feléleszti a ’70-es éveket modern köntösben. És kiadja frissített vonalakkal az egyik legikonikusabb autóját a 935-ös sport modellt. Ezt nagyon sokan fogadták hatalmas örömmel, hisz egy igazi ikon volt a maga idejében! Az 1978-as Le Mans 24 órás versenyt meg is nyerte és ezzel bevéste (a furcsa faráról becenevét is kapó „Moby Dick”) magát a köztudatba.

10.jpg

A 935, 2019-es változatának az alapjait a 911 GT2 RS szolgáltatja, amire egy acél és karbonszál kombinálásából készült héj került. Ezzel sikerült az össztömegét 1379 kilógrammra csökkenteni. Amit a 3,8 literes 6 hengeres twinturbó boxermotor a maga 700 lovas teljesítményével könnyedén mozgat. Ehhez csatlakozik a 7 fokozatú PDK váltó. Sajnos ezzel nem idézték a régi vonalat és nem kézi váltót kapott a masina. Mind emellé az extra lista elég kurta, a futómű állítható a fülkéből és kapunk egy légkondit. Mondjuk egy a kizárólag a versenypályán használható autó esetében a légkondicionáló megléte is furcsa extra!

Az alap verzió felnijei is igazán retrora sikeredtek, a tükrök pedig a vérbeli rajongóknak ismerősek lehetnek a 911 RSR-ről. A belteret pedig a 911 GT3 R karbon kiegészítői „dobják fel”.
Az alapáron 814.000 amerikai dolláros autót még lehet tovább is fokozni, hisz most kikerült egy 77 darabos limitált kiadás, nyers karbon elemekkel és frissített futóművel. Opcionális extra tétel, a második ülés megléte, ha esetleg nem csak magunkat szeretnénk szórakoztatni az autóval.

Ennek az lesz az előnye, hogy még puritánabb és most már úgy fényeztethetjük le, ahogy kedvünk tartja! És ezért csekély 1M dollárt kell csak kitenni az asztalra vásárláskor.

A bejegyzés trackback címe:

https://carcontent.blog.hu/api/trackback/id/tr2914921410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása